Založ si blog

Keď duša nevie dýchať

Keď duša nevie dýchať

Už som Vám spomínala, že tento rok je taký – odchodovo príchodový alebo naopak. Ľudia stoja v dlhých zástupoch a niečo im chýba. Možno i preto je toľko rozchodov v tomto roku. Možno i preto sa cítime takí stratení.. Možno len duša hľadá priestor aby sa mohla nadýchnuť.

Viete ja som si len všimla, že to nezvládame. Obe pohlavia. Všimla som si, že čoraz viac ľudí rieši ako uniknúť za hranice, mať svoju slobodu, plniť si sny alebo jednoducho len nájsť ten správny smer. Zrazu ženy nevedia nájsť tých správnych mužov a muži sa zabúdajú cítiť ako tí správni. Možno preto sa ženy cítia vo vzťahoch neocené a muži sa nevedia slobodne nadýchnuť.

Čo ak je to preto, že ženy sa chcú podobať až tak mužom, že muži zabúdajú byť mužmi?!

XXX

Pravda je taká, že tak dlho som nestretla ženu.

Takú naozajstnú.

Jemnú a krehkú. Takú, ktorá keď otvorí ústa nechŕli nadávky, takú, ktorá keď je smutná, plače, ale len sama pre seba, takú, ktorá vydrží viac ako tisíc vojakov, ale netvári sa, že nepotrebuje oporu. Takú, ktorá dokáže z mála urobiť veľa.

Takú, ktorá nepotrebuje mini sukne a štyritisíc otáčok pri striptízovej tyčke len preto aby zaujala. Takú, ktorá má svoju osobnosť, neokopírovanú. Lebo sama je originál.

Lenže tak ako som dlho nestretla ženu, nestretla som i muža.

Toho, ktorý riskuje a bojuje za to, čo chce.  Ktorý je stále tam kde ho potrebujeme, ten ktorý sa veľa smeje a je férový i keď on sám sa tak necíti. Ten, ktorý ochraňuje objatím a nie silou. Ten ktorý má predstavu o svojom svete, ten ktorý má sny a nebojí sa ich plniť. Ten, ktorý má veľa otázok. Ten, od ktorého sa veľa chceme naučiť a ešte veľa sa ho chceme pýtať.

XXX

Naproti tomu stretávam celú škálu žien, ktoré sa tvária, že sú ženy na správnom mieste a mužov, ktorí sa boja toho, že nie sú tí správni pre tie super ženy.

A ja chcem niekedy tak veľmi tým  16 násťročným dievčatám, ktoré všetky vyzerajú ako cez kopírku  zakričať : Nezabudnite byť ženami !

A tým mladým chalanom, ktorý všetci do jedného počúvajú hip – hop a sú celí potetovaní : Nezabudnite byť mužmi !

Možno preto je tak veľa rozchodov.

Pohlavia sa zmenili a ľudia zrazu nevedia vydržať vo vzťahoch.

Duše hľadajú svoju slobodu, priestor v ktorom môžu rásť a môžu byť sami sebou, bez toho aby im bolo niečo vyčítané.

A v zástupoch sú ďalší ľudia.

.len dokedy..

 

Zdroj obrázku : http://obrazky.vychytane.sk/p/9185/strom—muz-a-zena.html

Ako sa NE-zamilovať

19.11.2013

Už dávnejšie som sa utvrdila v tom, že z duše nenávidím spoznávanie. Celý proces keď ma niekto chce skúmať a keď ja skúmam toho druhého, ma unavuje. Predstieranie toho, že žijem zdravo i keď pred pol hodinu som spráskala celú čokoládu, ochotné vysvetľovanie ako rada behám, bez toho aby som povedala, že potrebujem infúziu neustále keď to robím, obťažovanie mojich [...]

O tom prečo utekáme

05.08.2013

Keby sme všetci na svete nič v živote nepremeškali, ľudia by sa možno nenaučili rásť, nenašli nové dvere alebo naopak nestratili tie staré. Možno by si niektorí nezachránili život alebo naopak znova sa narodili. Keby sme sa tak nerútili životom,možno by sme nenechávali za sebou zlomené srdcia, počmárané duše a momenty, ktoré sme si nestihli ani vychutnať. A možno keby [...]

Pravidlá

12.07.2013

Neznášam rozhovory o tom, čo má prísť, keď prejde to, čo je. Tak ako vtedy, keď sme sa s M., stretli na svadbe. M. trochu opitá tancovala na slovenské ľudovky, len tak , bez topánok a jej frajer na ňu nahnevane pozeral za okrúhlym stolom. Keď sa M. dotackala k zvyšnej rodine, všetci sa jej začali pýtať. – A vy dvaja kedy svadba? No, kedy, kedy, nikdy – [...]

Rusko Ukrajina Putin výcvikové stredisko návšteva uarus

Dvaja ruskí vojaci sa priznali ku chladnokrvnej trojnásobnej vražde. Zabili starostku aj ich kolegu

26.04.2024 10:10

Páchatelia v snahe zamaskovať zločin telo poliali horľavinou a potom do domu vhodili granát, ktorého výbuch spôsobil požiar.

Andrej Danko, upratovanie Dúbravky,

Danko upratuje Dúbravku. Zaplatil pokutu tisíc eur a chce ukázať dôkaz o vylomenom zube

26.04.2024 09:26, aktualizované: 09:41

Danko sa zaviazal zametať Dúbravku potom ako v januári zdemoloval semafor a z miesta činu ušiel. Nájsť sa ho podarilo podľa olejovej škrvny.

Abrams, Ukrajina

Americké tanky Abrams nestačia na ruské drony, Ukrajina ich stiahla z boja

26.04.2024 07:37

Ukrajina už prišla o päť tankov Abrams M1A1.

France Macron

ONLINE: Európa poslala Kyjevu miliardy, dieru po USA to nezacelilo. Grécko nedá Ukrajine svoje Patrioty

26.04.2024 06:25, aktualizované: 10:15

Od leta 2023 európske príspevky na pomoc Ukrajine trvalo prevyšovali tie od Spojených štátov.

sasasupolova

Kráčame po uliciach, hrdo nosíme svoje radosti, do vrecka od kabáta schovávame svoje bolesti snívame, túžime, milujeme, nenávidíme. O momentoch, ktoré tvoria mozaiku života, o tom čo ma trápi a čo ma zaujíma. Snívajte.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 21
Celková čítanosť: 48594x
Priemerná čítanosť článkov: 2314x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy