Rozchody rozchodiť

4. októbra 2012, sasasupolova, Nezaradené

Rozchody rozchodit

Vonku pršalo. Už aj to počasie bolo depresívne. On sa ku mne naklonil, zmenil hlas a vravel : Nefunguje to. Nechápala som o čom hovorí. Potom ma napadlo, že hovorí o firme, určite krachuje alebo niečo také. V takých momentoch by sa malo povedať : TO MI JE ĽÚTO alebo niečo na povzbudenie : TO BUDE DOBRÉ po prípade TY TO ZVLÁDNEŠ ! Tak teda sedím v tom aute, hovorím mu, že to zvládne, že sa určite nájde niečo iné a on nechápavým výrazom na mňa pozerá a dodá : Nefunguje to nám dvom.

Otvára plynule ústa akoby čítal rozprávku : Vieš sme iní obaja. Je vždy lepšie keď pôjdeme od seba teraz ako neskôr, ale môžeme ostať kamaráti.

( Rozmýšľam či mu mám vraziť teraz alebo neskôr )

– Si skvelá ženská naozaj.

( Áno, áno, vrazím mu teraz )

– Nechcem aby si bola smutná, nikdy som ťa nechcel zraniť, ale myslím, že chcem od života niečo iné ako ty.

( Pravý hák, ľavý hák )

Tak teda ešte stále sedím v tom aute, vonku prší, chcem sa opýtať : A prečo? Čo som urobila? ČO sa stalo? Veď pred týždňom si mi hovoril , že ma miluješ. Bože, v tom sú určite drogy, však?

– Prečo mlčíš? spýta sa ma po svojom monológu a ja som si istá, že teraz prišla chvíľa na moje bojové umenie, plač alebo to je priestor na dramatickú otázku : Ty máš inú?

Lenže ja sa ho to nespýtam, neukážem mu moju silnú pravačku, ale s nádychom poviem : Dobre, ako chceš.

 

1. týždeň – neraňajkujem, neobedujem, nevečeriam, nežijem. Segra mi vraví, že to bol kretén, ale nechcela mi to povedať.

Brat mi vraví : Mám mu rozbiť držku?

Kamoška č. 1  : Ty si  zaslúžiš niečo lepšie.

Kamoška č. 2 ( ezoterička ) : Zlato, to je karma, všetko je tak ako má byť. Vesmír to tak chcel .

Kamoška č. 3 : Prejde ho to a ozve sa, to sú muži.

Kamoš č. 1 : Takže si môžeme dať rande?

Kamoš č. 2 ( gay ) : Ale mal sladučkú tváričku.

 

2. týždeň – píšem, veľa píšem, píšem básne. Používam slová ako : hajzel, zlomené srdce, nezlomíš ma, zlomil si ma, nenávidím ťa, milujem ťa.

Popri tom plačem a kolegyňa mi povie: Vyzeráš naozaj zle.

Poviem jej, že ďakujem.

( ešte stále sa neozval )

 

3. týždeň

Začínam cvičiť, kúpila som si nové handry a v sobotu idem s babami na žúrku. Som krásna, vyrovnaná žena, kúpila som si knihu :  The Secret. AK budem vyžarovať lásku, láska sa ku mne vráti. V sobotu vyžarujem dopyt po pohárikoch, tancujem sexi … tancujem nemotorne…tancujem a padám.. som opitá..plačem..som opitá a zúfalá. Píšem mu.. Zaspím pri písaní, idem domov.

( ešte stále sa neozval, ale vraj ho videl kamarátov bratranec, ktorý ma ženu a ona má kamošku a tá vraj s ním chodí teraz von )

Zabolelo ma to.

4. – 5.- 6. týždeň – Neozval sa.

7. týždeň – Videla som ho pri nákupnom centre. Videl ma a spýtal sa ma ako sa mám? Vravela som, že úžasne. Myslím, že mi neveril. Predstavil mi svoju novú priateľku, bola pekná a vysmievala sa mi očami. Zničím ju.

 

 

Sme od seba 128 dní.

Neozval sa mi.

Nezničila som ju.

Zdvíham šampanské a rozmýšľam, že sme sa vôbec k sebe nehodili. Bol chladný a myslel si, že zožral všetku múdrosť sveta.

Presne o 30 dní dostanem od neho prvú správu.

Spýta sa ma v nej, či som šťastná. A nezabudne dopísať, že mu chýbam.

 

 

Už nikdy mu neodpíšem.

Rozchody treba len rozchodiť 🙂