Založ si blog

Ako sa NE-zamilovať

Už dávnejšie som sa utvrdila v tom, že z duše nenávidím spoznávanie. Celý proces keď ma niekto chce skúmať a keď ja skúmam toho druhého, ma unavuje. Predstieranie toho, že žijem zdravo i keď pred pol hodinu som spráskala celú čokoládu, ochotné vysvetľovanie ako rada behám, bez toho aby som povedala, že potrebujem infúziu neustále keď to robím, obťažovanie mojich príbuzných, pred rande,  so striedaním outfitov a otázkou : A v tomto vyzerám dobre alebo super? A potom to rýchle oznámenie opačnému pohlaviu, že mne vôbec nezáleží, čo si oblečiem. Lebo ja si vždy oblečiem prvé čo uvidím..  Tiché prosby aby sme nešli autom. Lebo v aute sa na prvom stretnutí cítim ako v ponorke. Príliš blízko a príliš utápajúco 😀 Potom to neustále vysvetľovanie prečo chodím vždy po strane z ktorej výjdem a ak sa náhodou dám na inú stranu, tak som  z toho neuveriteľne nervózna. A potom to, či je vhodné niekoho pobozkať alebo to absolútne vhodné nieje a vôbec analyzovanie, kedy to bude už vhodné a či náhodou to nemalo byť vhodné minule a dnes je to absolútne nevhodné.  ACH!

Trochu som pred rokmi očakávala, že zamilovať sa je ľahké. Je to dokonca najľahšie zo všetkého, čo môže existovať. Lebo stretávať sa s niekým, pochopiť, že áno s týmto človekom to pôjde a potom to už len ladiť, predsa nemôže byť ťažké ! No a hlavne preto, že som predsa celkom milá a viem sa široko usmievať. Lebo viem rozprávať úplne vážne a viem pomaly artikulovať, keď rozprávam o vážnych veciach . A potom sa viem naladiť na vtipnú úroveň a viem sa smiať a nezakrývam si pri tom ústa, len tak sa smejem, nahlas a spontánne. A ten pohľad do očí ..pche taký priamy je ! Občas mám nervózne ruky,ale to doladím ! Lenže ..vo svojich 26 rokoch som však pochopila, že zamilovať sa do správneho človeka je ťažšie než tona železa.  

Niekedy si myslím, že mám skvelé nápady. Napríklad, keď som raz na prvom rande povedala chlapovi, že : Ty máš tie najväčšie ruky aké som v živote videla, neustále som pozerala na jeho ruky, obzerala som si ich a premýšľala som, ako môže mať tak malý muž také ruky ako lopaty. On bol z toho nervózny, dokonca ho to urazilo. Ale viete, ja som za to naozaj nemohla, tie ruky mal jednoducho neprimerane veľké. Raz som jednému mužovi na diskotéke  v hluku povedala, že  : Takže ty si Lacko. , – povedala som to tesne po tom, čo mi povedal, že sa volá Laco. Teda on sa tak vôbec nevolal, ale zazdalo sa mi v tom hluku, že mi povedal, že sa tak volá. On na mňa zdesene pozrel a dodal : To som nečakal, že mi povieš už takto familiárne, že som macko ! Alebo keď som jednému mužovi, na večeri,  veľmi inteligentne ako sofistikovaná mladá dáma, chcela povedať, že tá axiologička.. a namiesto toho som povedala, že tá axioloPička.. a pokračovala som ďalej, aby som bola predsa múdra..A on sa veľmi smial a smial..No a ja som na chvíľu chcela zastaviť čas a chcela som povedať, nechcem byť vtipná v tejto chvíli, nie v tejto ,keď mám byť múdra. 

No, ale ! Pravda je, že mám pocit, že ak človek má niečo po 25, je sám. Je sám a má všetky predpoklady na to, aby sám nebol, okolie sa o ňho začne trochu báť. Trochu sa bojí a praje Vám aby ste niekoho spoznali, kto u Vás vyvolá všetky pocity šťastia a vtipu a oživenia. Aby ste pri ňom trochu uleteli,ale pri tom ostali racionálni a sami sebou a čo ja viem, čo ešte všetko. Občas sa mi páči, koľko ľudí sa o mňa bojí a občas sa smejem s akými zvláštnymi typmi ľudí som sa už v živote stretávala. Ale dobre tak, veď o čom by som inak písala. 🙂

Pred pár dňami som sedela s babkou na terase, dali sme si kávu a keď som jej hovorila, že vieš babka to nie je také ľahké si nájsť niekoho, kto ťa príjme presne takú aká si, kto bude vedieť čo chce a teda bude chcieť mňa a bude ma chcieť presne takú , aká som, mi povedala :

– Ja už mám pre Teba fešáka. Tu pozri, Rudko jak stvorený pre Teba. On ťa príjme so všetkým.

( Rudko, 60 ročný slobodný mládenec, ktorý je hluchý. )

Doteraz neviem, čo mi tým chcela naznačiť..

 

O tom prečo utekáme

05.08.2013

Keby sme všetci na svete nič v živote nepremeškali, ľudia by sa možno nenaučili rásť, nenašli nové dvere alebo naopak nestratili tie staré. Možno by si niektorí nezachránili život alebo naopak znova sa narodili. Keby sme sa tak nerútili životom,možno by sme nenechávali za sebou zlomené srdcia, počmárané duše a momenty, ktoré sme si nestihli ani vychutnať. A možno keby [...]

Pravidlá

12.07.2013

Neznášam rozhovory o tom, čo má prísť, keď prejde to, čo je. Tak ako vtedy, keď sme sa s M., stretli na svadbe. M. trochu opitá tancovala na slovenské ľudovky, len tak , bez topánok a jej frajer na ňu nahnevane pozeral za okrúhlym stolom. Keď sa M. dotackala k zvyšnej rodine, všetci sa jej začali pýtať. – A vy dvaja kedy svadba? No, kedy, kedy, nikdy – [...]

A ty si myslíš, že ti to pôjde?

11.06.2013

Mám pár kamarátov, ktorí raz ráno vstali a povedali si dosť. Zbalili si kufre, rozlúčili sa a išli hľadať šťastie do sveta. Mali jasno v tom prečo išli : Nájsť si vhodnú prácu na Slovensku? – nemožné. Ľudia na Slovensku? – Len ohovárači. Služby na Slovensku? – katastrofálne. A tak išli, vyštudovaní právnici, inžinieri, ľudia, ktorí sa drvili na [...]

putin, kim

Putin podal Kimovi pomocnú ruku: Zablokoval dohľad OSN nad sankciami voči KĽDR

28.03.2024 22:10

Kroky Ruska podľa hovorcu amerického ministerstva zahraničných vecí Matthewa Millera "cynicky oslabujú" medzinárodný mier

Juraj Blanár

Blanár: Vstup do NATO bol významný krok, potvrdzujúci váhu aj dnes

28.03.2024 21:53

Aliancia je predovšetkým obranná a mierová organizácia, zdôraznil minister.

Izrael Palestína Hamas Vojna humanitárna pomoc

Súdny dvor nariadil Izraelu, aby nebránil humanitárnej pomoci smerujúcej do Gazy

28.03.2024 21:38

Hlavný súdny orgán OSN reagoval na podnety Juhoafrickej republiky. Tá obvinila Izrael z genocídy.

Tragická nehoda slovenského autobusu v Chorvátsku.

Autobus v JAR sa zrútil z mosta, zahynulo 45 cestujúcich

28.03.2024 21:15

Nehodu prežilo len osemročné dieťa, ktoré záchranári previezli s vážnymi zraneniami do nemocnice.

sasasupolova

Kráčame po uliciach, hrdo nosíme svoje radosti, do vrecka od kabáta schovávame svoje bolesti snívame, túžime, milujeme, nenávidíme. O momentoch, ktoré tvoria mozaiku života, o tom čo ma trápi a čo ma zaujíma. Snívajte.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 21
Celková čítanosť: 48471x
Priemerná čítanosť článkov: 2308x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy