Založ si blog

Chlapi neplačú

Chlapi neplačú

Vravel mi, že chlapi neplačú. Pýtala som sa ho prečo a on na to, že na to sú ženy, aby plakali. Vravel mi to vtedy, keď sme sedeli v aute a rozprávali sme sa o niečom veľmi smutnom. Oči mal lesklé, ale ani jednu slzu nedal von. On plakal, ale tak, potichu, aby som tie slzy nevidela.

Muži mi vravia, že neplačú.

Hovoria to vždy, keď sa cítia trochu zranitelnejšie ako inokedy a ja im nikdy neverím. Videla som plakať môjho otca, keď som stála pred zrkadlom v dlhých ružových šatách a on si v tú chvíľu uvedomil, že som vyrástla.

Videla som plakať môjho kamaráta, keď sa rozišiel so svojou frajerkou a kričal na mňa, že ju tak veľmi miluje.

Videla som plakať chlapa, ktorý ma nechcel stratiť.

Videla som plakať aj svojho brata, keď sme sedeli na drevenej lavičke pred nemocnicou.

Muži plačú.

Viem to.

Keď je najhoršie, keď už cítia, že je veľmi, veľmi zle.

Keď vedia, že niečo stratili, niečo pokašľali.

 

Neviem kto to vymyslel, že muži musia byť mužní a nesmú plakať.

Netvrdím, že stále, ale vtedy keď cítia, že musia.

Neviem prečo majú pocit, že pred nami nemôžu, že my sme tie, ktoré sú zraniteľnejšie.

Sme, ale my si tie smútky neodkladáme, my sa ich postupne zbavujeme.

Lebo možno keby plakali vtedy keď to cítia, že musia, bolo by im ľahšie a bolo by ľahšie aj ženám, aby sa o nich nemuseli toľko báť.

photo : deviantart.com

Ako sa NE-zamilovať

19.11.2013

Už dávnejšie som sa utvrdila v tom, že z duše nenávidím spoznávanie. Celý proces keď ma niekto chce skúmať a keď ja skúmam toho druhého, ma unavuje. Predstieranie toho, že žijem zdravo i keď pred pol hodinu som spráskala celú čokoládu, ochotné vysvetľovanie ako rada behám, bez toho aby som povedala, že potrebujem infúziu neustále keď to robím, obťažovanie mojich [...]

O tom prečo utekáme

05.08.2013

Keby sme všetci na svete nič v živote nepremeškali, ľudia by sa možno nenaučili rásť, nenašli nové dvere alebo naopak nestratili tie staré. Možno by si niektorí nezachránili život alebo naopak znova sa narodili. Keby sme sa tak nerútili životom,možno by sme nenechávali za sebou zlomené srdcia, počmárané duše a momenty, ktoré sme si nestihli ani vychutnať. A možno keby [...]

Pravidlá

12.07.2013

Neznášam rozhovory o tom, čo má prísť, keď prejde to, čo je. Tak ako vtedy, keď sme sa s M., stretli na svadbe. M. trochu opitá tancovala na slovenské ľudovky, len tak , bez topánok a jej frajer na ňu nahnevane pozeral za okrúhlym stolom. Keď sa M. dotackala k zvyšnej rodine, všetci sa jej začali pýtať. – A vy dvaja kedy svadba? No, kedy, kedy, nikdy – [...]

Andrej Babiš, Monika Babišová

Šokujúci rozchod po 30 rokoch. Babiš s manželkou Monikou oznámili koniec vzťahu

19.04.2024 18:06

Ubezpečili, že ich rodinné väzby zostanú aj kvôli deťom pevné.

kravy

Kmeň vtáčej chrípky H5N1 detegovali aj v kravskom mlieku, upozornila WHO

19.04.2024 17:46

Nateraz nie je známe, ako dlho môže vírus v mlieku prežiť.

SR Požiar Osada Stropkov Situácia Mimoriadna POX

Polícia začala v súvislosti s požiarom v Stropkove trestné stíhanie

19.04.2024 17:17

Po požiari, ktorý zničil deväť obydlí, ostalo bez strechy nad hlavou 49 tamojších obyvateľov, z nich 29 detí.

Ukrajinskí vojaci ďakujú Slovákom za zbierku na muníciu

Zbierka na muníciu raketovo rastie, podporila ju i Čaputová. Ďakujeme, bratia Slováci, odkazujú ukrajinskí vojaci z frontu

19.04.2024 16:30, aktualizované: 17:35

Ciieľ bol najskôr vyzbierať jeden milión eur. Vzhľadom na obrovský ohlas a ochotu posielať peniaze obrancom, je zbierka bez finančného a časového limitu.

sasasupolova

Kráčame po uliciach, hrdo nosíme svoje radosti, do vrecka od kabáta schovávame svoje bolesti snívame, túžime, milujeme, nenávidíme. O momentoch, ktoré tvoria mozaiku života, o tom čo ma trápi a čo ma zaujíma. Snívajte.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 21
Celková čítanosť: 48533x
Priemerná čítanosť článkov: 2311x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy