Založ si blog

O tom čo chcú ženy

O tom, čo chcú ženy a ako je to všetko naopak.

Posledné mesiace som si to všímala viac než inokedy. Ich správanie, moje správanie, správanie mojich kamarátok, žien, ktoré sú okolo mňa.

Čítala som nám v pohľadoch, že nevieme čo chceme i keď už dávno nemáme 15 rokov, mali by sme byť vyrovnané a racionálne. Máš 25 mala by si vedieť, čo chceš od života !! Počula som ako to ženy hovoria ženám, ako rady a pri tom večer keď sedia doma premýšľajú a hodnotia či sa tá neistota netýka tiež ich.A ešte som počula mužské vyjadrenia, že ženy nevedia čo chcú, ale kým to nedostanú tak nedajú pokoj, že sú hysterické a zúfalé, že nevedia ohodnotiť mužov a na každé mužské konanie odvrkneme, že je zlé, zlé, zlé !! Videla som smutné ženy, ktoré večne odznova vysvetľujú mužom, že nepotrebujú 24 hodinovú dôkladnú pozornosť, obdiv, že nechcú z mužov urobiť robotov na dokonalý život, že nepotrebujú kvety, dary, ani iné materiálne kraviny, ktoré neskôr budú chcieť vystreliť do vesmíru. Videla som ich sebaobviňovanie, dlhé pohľady do zrkadla a otázku: Do kedy sa nebudeme ešte chápať?

Možno i preto píšem tento článok, preto, aby som si opäť raz povedala, že byť ženou je niekedy príliš únavné. Máme v sebe večné otázniky, milón dohadov a odpovede žiadne. Pretože to robíme, keď sme smutné, krivdíme si a terorizumeme tým okolie 🙂

Ale i napriek tomu všetkému viem, čo chcú ženy, čo milujú ( aspoň tie v mojom okolí ).

 

Mohla by som Vám napísať, že ženy sú na dary.

Na diamanty, dovolenky, autá, byty, domy, vily a pár peňazí na účte. Ale, čo ja viem? Ja vlastne také ženy ani nepoznám. Poznám tie normálne, ktoré sú na filmy, festivaly, na kvety, na výhľady, na dotyky a na smiech. Také, ktoré sú na kávu, na oberanie jabĺk, na púpavu,cestovanie a dobrú hudbu. Na vyprážanie rezňov a farbenie vlasov, na odpovede na položené otázky, na analýzu správania a dôkladne pozorovanie, na činy,  na ( občasné ) stratenie sebavedomia a najmä všetky do jedného su na lásku.

XXX

L. pred pár rokmi prepichla gumy na aute svojmu frajerovi.

Bolo to z lásky. Vtedy z tej zúfalej, ale lásky.

Dnes tu sedím, v hlave mám milión príbehov mojich priateliek a vravím si, že sa mýlim, že vlastne vieme čo chceme. I keď to občas ukrývame za slová, za drobné náznaky alebo i tie veľké, vtedy keď tlačíme na pílu alebo sme už len ticho, lebo sme rezignovali.  Možno ide len o to, že zo žien sa stávajú niekedy blázni len preto, že nik ich za toho blázna nechce považovať.

Dnes už nesúdim.

Ženy.

Ich činy.

Ich výkriky.

Pohľady.

Postoje..

Boj.

 

Ale nesúdim ani mužov, ktorí nerozumejú, nechápu, nevedia čítať ženám z pier, vtedy keď ich potrebujú.

Lebo viem, že ak veríte na lásku, tak príde. Ak bude jej čas, tak ju musíme nechať odísť. Ak má umrieť, , tak umrie a žiadne umelé prístroje na jej záchranu nepomôžu. Ak má prežiť, prežije a ak ste ju našli, mali by sme sa z nej radovať a nie brániť.Nič totiž nie je večné, dokonca ani Vy. Muži pristupujte k ženám s láskou a ženy pristupujte k mužom s láskou. Tá láska sa Vám vráti, možno v inej podobe, ale vráti.

Dovtedy sa točme naďalej životom a skúsme sa viac chápať. 🙂

Photo : deviantart.com

Ako sa NE-zamilovať

19.11.2013

Už dávnejšie som sa utvrdila v tom, že z duše nenávidím spoznávanie. Celý proces keď ma niekto chce skúmať a keď ja skúmam toho druhého, ma unavuje. Predstieranie toho, že žijem zdravo i keď pred pol hodinu som spráskala celú čokoládu, ochotné vysvetľovanie ako rada behám, bez toho aby som povedala, že potrebujem infúziu neustále keď to robím, obťažovanie mojich [...]

O tom prečo utekáme

05.08.2013

Keby sme všetci na svete nič v živote nepremeškali, ľudia by sa možno nenaučili rásť, nenašli nové dvere alebo naopak nestratili tie staré. Možno by si niektorí nezachránili život alebo naopak znova sa narodili. Keby sme sa tak nerútili životom,možno by sme nenechávali za sebou zlomené srdcia, počmárané duše a momenty, ktoré sme si nestihli ani vychutnať. A možno keby [...]

Pravidlá

12.07.2013

Neznášam rozhovory o tom, čo má prísť, keď prejde to, čo je. Tak ako vtedy, keď sme sa s M., stretli na svadbe. M. trochu opitá tancovala na slovenské ľudovky, len tak , bez topánok a jej frajer na ňu nahnevane pozeral za okrúhlym stolom. Keď sa M. dotackala k zvyšnej rodine, všetci sa jej začali pýtať. – A vy dvaja kedy svadba? No, kedy, kedy, nikdy – [...]

Kaczynski lech

Poľská vláda čelí kritike za spochybnenie ruskej stopy v Kaczyňského kauze

19.04.2024 23:16

Letecké nešťastie sa odohralo 10. apríla 2010 pri meste Smolensk na západe Ruska.

Navaľná

Julija Navaľná prevzala nemeckú Cenu za slobodu médií

19.04.2024 21:51

Manželia Navaľní dostali toto ocenenie "za odvahu prejavenú v hnutí odporu a za odvážny a nenásilný boj proti brutálnej diktatúre v Rusku"

súd, manhattan

Pred súdom na Manhattane, kde prebieha proces s Trumpom, sa zapálil muž

19.04.2024 20:37, aktualizované: 22:18

Polícia neskôr oznámila jeho totožnosť. Jeho čin mohol byť motivovaný konšpiračnými teóriami.

Azerbajdžan / Vojak /

Arménsko súhlasilo s vrátením štyroch okupovaných dedín Azerbajdžanu

19.04.2024 20:07

Dohoda sa zrodila na stretnutí, ktoré viedli podpredsedovia vlád oboch krajín.

sasasupolova

Kráčame po uliciach, hrdo nosíme svoje radosti, do vrecka od kabáta schovávame svoje bolesti snívame, túžime, milujeme, nenávidíme. O momentoch, ktoré tvoria mozaiku života, o tom čo ma trápi a čo ma zaujíma. Snívajte.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 21
Celková čítanosť: 48534x
Priemerná čítanosť článkov: 2311x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy