Založ si blog

Ako som chcela byť sexy ženou

Raz som sa zobudila a povedala som si. DOSŤ! Musíš mať viac sebavedomia ! Musíš využivať svoje ženské zbrane ! No, aby som to dala na pravú mieru, vôbec som nevedela ako to mám urobiť, ale potom ma napadlo, že to je možno celé jednoduché.

Začala som tým, že začnem chudnúť.
Veď každý cvičí  a upravuje jedálniček, tak prečo nie i ja?
Zobrala som to naozaj vážne !
Najprv som chcela presvedčiť o tom svoju myseľ a tak hovorím svojej mysli : Myseľ, teraz bude chudnúť telo a ty nebudeš chcieť od tela žiadny príjem sladkostí !
Normálne ma myseľ počúvla !
Na týždeň !
Hodila som pár brušákov a behala som. ( pri prvom behu som potrebovala infúziu )
Potom ma napadlo, že na čo budem chudnúť, veď dobre vyzerám a predsa nebudem ako každý kto teraz cvičí !

Hovorím si, je to v niečom inom. Celý ten šarm ženy.
A tak si teda obliekam niečo pekné, obúvam si podpätky. Mama vraví, že v nich chodím ako pštros, ale ona vždy preháňa.
Tak si teda idem, úsmev od ucha k uchu, vyzbrojená sebavedomím, ľavú nohu prekračujem a zapájam pravú, dokonalá sympfónia.
Cítim sa ako Xena.
Cítim sa ako RIhanna.
Cítim sa úžasne.

Vlasmi rozhadzujem z jednej strany na druhú (niekto mi raz povedal, že mužom sa nepáčia krátkovlasé ženy a ta som si dala príčesok ) a predomnou pekný muž. Kontrolka niekde v sebe sa mi rozvieti a hovorí mi : ALexa, vystri sa, Alexa usmej sa a tak sa Alexandra usmieva a je vystretá. On okolo mňa prejde, usmeje sa a keď je už vo väčšej vzdialenosti zakričí : Slečnaaa.
Hovorím si : Chlapec má vkus. CHlapec sa nehanbí. CHlapec je odvážny.
A tak sa letmo obzriem, usmejem sa a zistím, že chlapec drží v ruke moje vlasy.
– Stratili ste vlasy, – povie.
Ja neviem, čo sa hovorí v takej situácií. :  Ďakujem. SI zlatý,že si zachránil moje vlasy.
alebo   : Och, stále mi padajú, potvory jedne.
Nevravím nič, červenám sa a beriem si od neho svoje vlasy, čo vlastne nie sú ani biologicky moje. No na čo takú kravinu vymysleli !!!!

Napadlo ma, že niekde som urobila chybu. Idem teda na diskotéku. Vlním sa ako užovka, vlním sa ako sexi tanečnica, spozoruje ma muž okolo 40 tky, pristúpi ku mne a vraví mi : Dobrá choreografia.
Stúpam, som šťastná a tak dodá : O koľkej vystupuješ bejby?
To bejby mi vadí, ale dobre nechám ho. Asi si myslí, že tancujem pre ladylicious alebo hip hop fakultu. . Celkom mi to zalichotí, no on zrazu dodá : Vždy som chcel spoznať striptízovú tanečnicu.

XXX
Idem domov.
Zmývam si výrazny make – up a príčesok už nikdy nepoužijem.
Mám teda krátke vlasy.
Obujem si pohodlné topánky.
Dám si na seba niečo v čom sa cítim fajn a už nikdy nechcem byť vedome sexy ženou. Nie vždy sa to totiž vypláca 🙂

Ako sa NE-zamilovať

19.11.2013

Už dávnejšie som sa utvrdila v tom, že z duše nenávidím spoznávanie. Celý proces keď ma niekto chce skúmať a keď ja skúmam toho druhého, ma unavuje. Predstieranie toho, že žijem zdravo i keď pred pol hodinu som spráskala celú čokoládu, ochotné vysvetľovanie ako rada behám, bez toho aby som povedala, že potrebujem infúziu neustále keď to robím, obťažovanie mojich [...]

O tom prečo utekáme

05.08.2013

Keby sme všetci na svete nič v živote nepremeškali, ľudia by sa možno nenaučili rásť, nenašli nové dvere alebo naopak nestratili tie staré. Možno by si niektorí nezachránili život alebo naopak znova sa narodili. Keby sme sa tak nerútili životom,možno by sme nenechávali za sebou zlomené srdcia, počmárané duše a momenty, ktoré sme si nestihli ani vychutnať. A možno keby [...]

Pravidlá

12.07.2013

Neznášam rozhovory o tom, čo má prísť, keď prejde to, čo je. Tak ako vtedy, keď sme sa s M., stretli na svadbe. M. trochu opitá tancovala na slovenské ľudovky, len tak , bez topánok a jej frajer na ňu nahnevane pozeral za okrúhlym stolom. Keď sa M. dotackala k zvyšnej rodine, všetci sa jej začali pýtať. – A vy dvaja kedy svadba? No, kedy, kedy, nikdy – [...]

SR Bratislava EK Vláda Jourová RTVS MK Stretnutie TK BAX

Jourová rokovala s Ficom i Šimkovičovou: Nikto si neželá, aby Slovensko prišlo o peniaze EÚ, eurokomisia má však otázky

25.04.2024 19:57

EK diskutuje s vládou o zmenách v trestnom práve, ktoré vládna koalícia napriek žiadosti komisie presadila v zrýchlenom režime.

Lukasenkova atletka

Lukašenko prezradil, kedy odíde. Ženu na čele štátu nechce, ale atlétku, ktorá neznáša dúhové farby, by podporil

25.04.2024 19:00

Alexandr Lukašenko tvrdí, že Bielorusom sa žije oveľa lepšie ako pred tromi desaťročiami. Ako vyzerá porovnanie ich finančných pomerov so Slovákmi?

Praha, masová streľba, Česko

Strelec z pražskej univerzity netrpel duševnou poruchou, motív úrady oznámia čoskoro

25.04.2024 18:21

V hlavnej budove Filozofickej fakulty UK v Prahe 21. decembra 2023 jej študent zastrelil 13 ľudí a jedna osoba neskôr zomrela v nemocnici.

polícia oživovanie

VIDEO: Išlo o sekundy. Petržalskí policajti nezaváhali, zachránili život mužovi

25.04.2024 18:00

Policajti sa pristavili pri dopravnej nehode, keď si zrazu všimli na zemi muža v bezvedomí.

sasasupolova

Kráčame po uliciach, hrdo nosíme svoje radosti, do vrecka od kabáta schovávame svoje bolesti snívame, túžime, milujeme, nenávidíme. O momentoch, ktoré tvoria mozaiku života, o tom čo ma trápi a čo ma zaujíma. Snívajte.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 21
Celková čítanosť: 48589x
Priemerná čítanosť článkov: 2314x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy