Založ si blog

Archív: október, 2012

Môžeš zapadnúť?

Dohodli sme sa na tom, že to bude vyzerať presne takto. To sú pravidlá a za ne sa nechodí. Pravidlá sa neporušujú, ľudia sa nemôžu vymykať z bežného priemeru, nepatrí sa aby sa chovali inak, aby mali radi iné veci než tí ostatní. Vštepovali nám to do hláv v školách i v rodine. Možno preto sme ako deti pozerali čudne na decká, ktoré k nám nezapadli, na decká, ktoré […]

Pokračovanie článku

Istoty

 Tá žena predomnou otvorila malú krabičku. Mala dvadsať rokov, blond vlasy a „istotu“, ktorá držala v pravej ruke a víťazoslávne mi ju ukazovala. – O mesiac, – vravela mi. – Bude to krásne., – rozplývala sa. – To je pekné, – vravela som tej neznámej žene, čo si ku mne prisadla plná eufórie. – Viete, je to dôkaz. […]

Pokračovanie článku

Muž 21. storočia

Máš okolo 25 – 30. Samozrejme rokov. Si v takom zvlášnom životnom období, teda aspoň tak ho nazývaš, lebo viac než inokedy začínaš premýšľať nad svojím životom. Všetci dookola hovoria o nejakej životnej ceste a tak ju logicky aj ty chceš nájsť, len nevieš ,čo to presne znamená. Máš rád spoločnosť, ale i samotu. Sú obdobia keď nechodíš von a nemáš pocit, […]

Pokračovanie článku

O sile

O sile Ľudia vravia ľuďom, že majú byť silní. Väčšinou vtedy keď prekonávajú niečo zdanlivo ťažké. Potľapkávajú sa po pleci, hovoria smiešne formulky a s hlbokým nádychom vyslovujú takmer ako posolstvo, že len sila nás všetkých zachráni. Vtedy sme sedeli pri okrúhlom stole, všetci sme boli ponorení do seba a v tom mi ktosi napísal, že sa máme držať a máme […]

Pokračovanie článku

Môžeš sa, prosím ťa, správať normálne?

Stretla som malé dievčatko so svojou mamou. Na hlave malo klobúk aby mu slnko náhodou neublížilo a v ruke malú bábiku. Kráčali predomnou, niekam sa ponáhľali a dievčatko bombardovalo otázkami svoju mamu. – Mami a čo je to nebo? – No, to je modrá obloha. – Babka vravela, že tam je dedko, ale ako sa tam dostal? On vie lietať? – Babka ti len tára […]

Pokračovanie článku

Chlapi neplačú

Chlapi neplačú Vravel mi, že chlapi neplačú. Pýtala som sa ho prečo a on na to, že na to sú ženy, aby plakali. Vravel mi to vtedy, keď sme sedeli v aute a rozprávali sme sa o niečom veľmi smutnom. Oči mal lesklé, ale ani jednu slzu nedal von. On plakal, ale tak, potichu, aby som tie slzy nevidela. Muži mi vravia, že neplačú. Hovoria to vždy, keď sa cítia trochu […]

Pokračovanie článku

Milujem, nemilujem ( 1. časť )

B. – Bolesť Moja mama mi povedala keď som mala 13 – rokov, že mi ide kúpiť narodeninový darček. Odišla predpoludním a už sa nikdy nevrátila. Obývačka bola ozdobená balónmi a sviečky na torte ostali zfúknuté. „ Miláčik, hneď prídem“, – vravela mi vtedy. Ani neviem ako sme ju tam s otcom, v tej obývačke čakali. Balóny stihli za ten čas vyfučať […]

Pokračovanie článku

O tom čo chcú ženy

O tom, čo chcú ženy a ako je to všetko naopak. Posledné mesiace som si to všímala viac než inokedy. Ich správanie, moje správanie, správanie mojich kamarátok, žien, ktoré sú okolo mňa. Čítala som nám v pohľadoch, že nevieme čo chceme i keď už dávno nemáme 15 rokov, mali by sme byť vyrovnané a racionálne. Máš 25 mala by si vedieť, čo chceš od života !! Počula […]

Pokračovanie článku

Prečo nemať vzťah

No a teraz možno pôjdem proti všetkým. Pôjdem proti ľuďom, ktorí budujú ( dajme tomu ) úprimné vzťahy, pôjdem proti svojim článkom ( v ktorých o láske veľa píšem ). No a je mi to vlastne úplne jedno. V poslednej dobe sa stretávam s otázkou prečo nemám priateľa? Odpoveď je jednoduchá. Som sama lebo chcem byť sama. Žiadne bloky alebo prehnané nároky s tým nemajú […]

Pokračovanie článku

Keď duša nevie dýchať

Keď duša nevie dýchať Už som Vám spomínala, že tento rok je taký – odchodovo príchodový alebo naopak. Ľudia stoja v dlhých zástupoch a niečo im chýba. Možno i preto je toľko rozchodov v tomto roku. Možno i preto sa cítime takí stratení.. Možno len duša hľadá priestor aby sa mohla nadýchnuť. Viete ja som si len všimla, že to nezvládame. Obe pohlavia. Všimla […]

Pokračovanie článku
Prezidentský duel Korčok – Pellegrini: Kandidáti si nič nedarovali, kampaň nabrala na obrátkach

Prezidentský duel Korčok – Pellegrini: Kandidáti si nič nedarovali, kampaň nabrala na obrátkach

28.03.2024 12:00

Duel prezidentských kandidátov Korčoka a Pellegriniho sme sledovali online.

Fatálne zlyhanie v pražskej nemocnici. Žene urobili potrat pri kontrole, splietli si pacientky

Fatálne zlyhanie v pražskej nemocnici. Žene urobili potrat pri kontrole, splietli si pacientky

28.03.2024 14:52

V pražskej Fakultnej nemocnici na Bulovke došlo k obrovskému omylu.

Rusko nezaútočí na Pobaltie, Poľsko či Česko, je to úplný nezmysel, ide len o strašenie ľudí, tvrdí Putin

Rusko nezaútočí na Pobaltie, Poľsko či Česko, je to úplný nezmysel, ide len o strašenie ľudí, tvrdí Putin

28.03.2024 08:00

"Voči týmto štátom nemáme žiadne agresívne úmysly," povedal ruský prezident.

To je nejaká partizánčina. Harabin poprel podporu Pellegrinimu

To je nejaká partizánčina. Harabin poprel podporu Pellegrinimu

28.03.2024 09:00

V médiách sa ráno objavila správa, že Harabin pôjde voliť v druhom kole šéfa Hlasu.

sasasupolova

Kráčame po uliciach, hrdo nosíme svoje radosti, do vrecka od kabáta schovávame svoje bolesti snívame, túžime, milujeme, nenávidíme. O momentoch, ktoré tvoria mozaiku života, o tom čo ma trápi a čo ma zaujíma. Snívajte.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 21
Celková čítanosť: 48473x
Priemerná čítanosť článkov: 2308x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy